DIETA
Hola! Jo tinc tretze anys i estic molt prima,i em vui engreixar... no és cap cas de bulimia ni anorexia,perquè jo sé que estic massa prima, inclus mu va dir el metge, pero representa que al cap d'un any ja m'havia engreixat per tant no era cap problema de digestio, ja que de peque em van opera i em van treure un tros dintesti o algu aixi! i aqui ve la meva pregunta... quines dietes puc fer per engrexarme? O quins aliments son millors? Moltíssimes gràcies!
Sara Bujalance

Hola Gemma!
La veritat és que si tens una tendència biològica a estar prima, és possible que et resulti difícil engreixar. Cada persona té una constitució i un metabolisme que no pot canviar, i si la teva constitució és de ser prima, et pot resultar complicat canviar-ho. A més, no hi ha cap aliment ni pauta específica per engreixar, el millor que pots fer és menjar de tot, de forma equilibrada i fer esport. A part d'això, pensa que de moment tens 13 anys i encara et queden molts anys per davant per crèixer i desenvolupar-te, segur que a mida que el teu cos vagi madurant anirà prenent formes més femenines, així que només et cal tenir una miqueta de paciència. Un petó!