problemes penis URGENT! MAI CONTESTEU ES SERIOS SIUSPLAU!!!
Hola. Quan tinc el penis flacid puc tirar la pell cap en darrere, pero quan el tinc erecte no puc. He buscat informacio a internet i a tot arreu diuen que m'haure d'operar i tinc molta por. Que puc fer??? Gracies.
Anissa Ouali

Hola Josemari!!!
Disculpa si em trigat a contestar-te, rebem moltes consultes i això pot fer que ens endarrerim una mica.
Pel que expliques de la pell, l'ideal seria consultar amb el teu metge de capçalera. A internet pots trobar molta informació equivocada i quan parlem de la pell del penis és indispensable que ho pugui veure un metge per fer una valoració.
A vegades no hi ha cap problema encara que no es pugui tirar la pell enrere en erecció, però nosaltres no podem donar-te una resposta definitiva.
Una forta abraçada, i no tinguis vergonya en consultar amb el metge, ells estan molt acostumats a rebre consultes com la teva!
Anissa Ouali, @AniOuali