Liar-se malament!!
Hola,
soc noia i tinc un problema. 3 de 7 nois amb que m'he liat diuen que em lio malament. Estic preocupada perque m'agradaria que els nois amb que em lio els hi agrades... Sembla una xorrada pero molesta moltissim que et diguin que et lies malament i, a més, em fa perdre la confiança amb mi mateixa.
Que he de fer per liarme millor? Que agrada als nois a l'hora de liar-se? Em podeu donar alguns consells que pugui posar en practica per agradar més? Ho necessito de veritaat!
Siusplau no em digueu que aixo son opinions perque algo dec fer malament si més d'un noi a coincidit en que no em lio be.
Graaacies!
Anissa Ouali

Hola!!!
3 de 7!!!! pensa que hi ha 5 persones que segurament pensen diferent, i si per sort és qüestió d'opinions! El més important és passar-ho bé, sentir-te bé amb tu mateixa i anar mica a mica descobrint que i com t'agrada més a tu i no tant als altres. Perquè? això et farà sentir més còmode i segura, i veuràs com l'altre és sent millor.
D'altra banda si el que vols és esbrinar que li agrada al noi amb qui et lies, demana-li, investiga una mica que li agrada, i també explica que t'agrada a tu, ja que a cada persona li pot agradar d'una manera o un altre.
Com pots veure no hi ha una manera màgica de fer que li agradi a tothom!!
Una forta abraçada!!
Anissa Ouali, @AniOuali