El meu problema...
Hola, us escric per un problema que tinc. Sóc una noia d'una alçada de 1,60 i pico. El que passa es que peso uns 65 quilos. Jo no he intentat massa lo d'aprimar-me perquè intento ser bona amb els estudis, però amb això no puc. Sóc vaga i ho admeto. He provat de no menjar tant o menjar menos coses dolçes, però no puc, sempre hi ha algú que m'ho restrega a la cara i ho acabo menjant. Estic intentant que la meva mare m'apunti a un gimnàs, i aixi aprofitaria per treure millor nota a educación física. I de pas ho faria amb alguna amiga o amb algún familiar.He intentat convencer als meus pares perquè em comprin algunes pastilles per no absorbir tanta grassa o alguna cosa que m'ajudi. Sara, creus que anar a un gimnàs m'ajudara o será una pèrdua de temps?
Sara Bujalance

Hola!
Fer esport, ja sigui en el gimnàs o a l'aire lliure, és una magnífica forma de mantenir un pes saludable i tenir una bona salut! I a part de l'esport, també és necessari menjar de tot i de forma equilibrada. Els dolços, la bolleria, etc. són aliments que també hem de menjar, però en lloc de menjar-ne cada dia, només de tant en tant. No intentis suprimir-los de la teva dieta perquè l'únic que aconseguiries és acabar sentint ansietat per menjar-los, així que menja'n, però no cada dia, sinó de tant en tant. Del que sí és important que te n'oblidis és de pastilles per aprimar! Aquestes pastilles, a part de que sovint no aconsegueixen aprimar, poden tenir efectes secundaris greus per la teva salut! així que no en prenguis mai i encara menys sense que te'ls hagi receptat un metge! Per continuar sent bona estudiant i tenir un bon pes, recorda, menja de tot i variat i practica algun esport, el que a tu t'agradi, dintre o fora del gimnàs. Un petó!