Hola tinc un dubte!
Hola, fa temps que tinc nòvio, i vaja, ja ho hem fet diversos cops, pero a mi m'amoina una cosa. De tots els cops que ho hem fet nomes s'ha corregut dos i no se si es algu normal o es problema seu o meu o nostre. La veritat que em preocupa perquè potser no li agrado o no li surt m'agradaria saber que pot ser, si es bo o dolent. Moltes gracies:):)
IESP

Hol laia,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Després de llegir la teva consulta em sorgeixen més preguntes: quan es masturba ell sol pot ejacular? o no ha ejaculat mai? està operat de fimosis o no?
Si, si que ha ejaculat però en parella li costa, una cosa que podríeu fer és que ell t'ensenyi com ho fa i així aprendre com li agrada a ell en concret.
Si mai ha ejaculat o veieu que li segueix costant, l'ideal seria que anés a fer una visita al seu metge de capçalera per a comentar-li i que avaluï la seva situació.
No té res a veure amb que no li agradis, segurament ell també estarà preocupat si no sap què és el que li passa.
Espero haver-te ajudat!
Helena Angel @HelenaAL
HelenaALpsico