magrada un noi
dons ami magrada un noi, que ja vaig estar amb ell a lestiu pero nomes va ser un petit lio de dues semanes, llavors ho vem deixar, tot molt be, pero fa unes setmanes que torno a pensar en ell, i parlem avegades i tot pero vui buscar la manera de conquistarlo, i poder tornar a tindre algo, espero que em pogueu ajudar! petoons!
IESP

Hola carlota95,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Gràcies per utilitzar el consultori!
El tema de la conquista sembla molt complicat però el que et direm ja veuràs que és molt senzill, primer de tot l’altre persona ha d’estar interessada en tu ja que no podem obligar a ningú a ser la nostre parella, i després pots aplicar aquests 5 passos:
1. Sigues tu mateixa, sempre és millor ser un mateix i no fingir voler ser una altre persona.
2. Sigues sincera, amb ell i amb la tu mateixa
3. Pots dir-li que et va agradar molt l'estiu passat i que t'ho vas passar molt bé amb ell
4. Intenta viure el present, no pensis en el futur, sinó que estigues pendent de viure el "aquí" i el "ara"
5. Atreveix-te!
En primer lloc et recomanem que valoris la situació entre tu i ell ara, i en funció d'això actua.
Espero haver-te ajudat!
Helena Angel @HelenaAL
HelenaALpsico