Tots els tius nomes em volen per fer sexe
Hola, m'agradaria ser totalment anonima. Adolescents, tinc un problema. Tinc 15 anys, i tots els tius k volen sortir amb mi o quedar amb mi, només és per follar! No es que jo estigui molt bona o algu axi, soc bastan normal, i tic una mica gordeta. Quan vaig de festa o algun noi em parla per les xarxes, sempre son els tipics que nomes volen folla. El que passa es que jo nose que fer, si accedir (perke algun dia o altre ho haure de fer) o sempre rexasar a tothom. Apart que em fa una mica de por fer-ho el prime cop amb un qualsevol, ja que no m'agrada el meu cos, i nose si el noi li agradaria encara que nomes volgues sexe, o sen aniria i em plantaria?? Ajudeume siusplau!!
Anissa Ouali

Hola!!! com estàs?
El més important per mantenir la primera relació sexual amb penetració és sentir-te preparada, i NO pel fet que un dia o altre ho hauràs de fer!
No és tracta de no acceptar a ningú o dir-li que si a un, el millor que pots fer és permetre conèixer algú, parlar, quedar, coneixeu... "jugar" a altres coses que NO hagin de ser OBLIGATÒRIAMENT!!! la penetració. Cadascú té el seu ritme, i el més important es gaudir de la sexualitat sense pressa, anar coneixent i aprenent sense marcar cap pressió per iniciar les relacions sexuals.
Pensar que qualsevol noi que s'acosta és perquè vol "follar" és una manera de que tu mateixa et pressiones, i comencis a trobar-te defectes en el cos, i mil pensaments que no paren de donar-te voltes pel cap (ell marxarà, només vol sexe,...)
Donat permís per conèixer, estar amb algú que t'agrada, potser parlar de sexe amb aquesta persona (parlar no vol dir fer!!!!) i quan només TU DECIDEIXIS, comença a jugar!
Espero haver-te pogut ajudar! una forta abraçada!!
Anissa Ouali, @AniOuali