Complexes...
Hola Anissa, necessito ajuda.
Bé, doncs tinc un gran problema del que me'n avergonyeixo molt. Bé... No se si és ben be un problema però jo sento que ho és. Tinc els llavis vaginals menors molt grans. He investigat una mica i diuen que no es res dolent, però estic molt preocupada perquè encara que sóc petita, quan ho hagi de fer, potser el noi es pensarà que sóc rara i ara mateix no paro de pensar en això. No li he dit a ningú, ni amics, ni a família, perquè me'n avergonyeixo molt.
Et faig aquesta consulta amb el propòsit de que m'ajudis en que puc fer sobre aquest tema i si es una cosa estranya en una dona.
Moltes gràcies.
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP i companya de l'Anissa. Gràcies per utilitzar el consultori!
Cada dona té els genitals diferents, poden ser més rosats, més marrons, amb alguna piga, alguna taca de naixement, pot ser un llavi inferior més llarg que l'altre, poden ser molt curts o una mica més llargs. Però això no t'ha d'avergonyir. Cada persona és diferent, igual que cada persona té el nas diferent i hi ha gent que el té més gran, més ample, més fi, més rodó o més punxegut,...igual passa amb totes les parts del nostre cos.
Per tant, accepta el cos tal i com és, segurament quan estiguis amb un noi ni s'hi fixarà, i també pots ser que ell també estigui preocupat per si t'agrada el seu penis, per si no t'agrada la piga que té o el color del seu prepuci, però tu, segurament ni t'hi fixaràs.
Estima't i valora't, cada part del teu cos forma part de tu i l'has d'acceptar.
Una abraçada,
Helena Angel @HelenaAL