Un retras de la regla d'un mes! SOS
Hola adolescents! Tinc un problema molt gros! Necessito ajuda urgent...Estic amb un xiquet i fa cosa d'un mes vam quedar i el vaig masturbar i el semen va surtir disparat tocantli els dits su va netejar una mica pero com ell mestaba posant els dits va continuar fent-ho. Tinc la regla molt controlada i em ve sempre el mateix dia cada mes. Fa 3 setmanes que no em ve i amics em diuen que al posar els dits molt ràpid putser no es va netejar bé i que hiha risc a embaràs. Tinc 17 anys i tinc molta por. Siusplau que hauria de fer?
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Si que hi ha risc, però segurament si tens tanta por la regla no et ve perquè n'estàs massa pendent! De totes maneres si portes 3 setmanes de retràs des del dia que t'havia de venir, el millor és que et facis una prova d'embaràs per a descartar un possible embaràs o per a confirmar-ho i decidir què fer.
Segurament la regla ja t'ha vingut des que vares escriure la teva consulta.
Quan teniu relacions sexuals heu d'anar amb compte amb aquestes coses ja que sinó mira el maldecap que portes a sobre durant 3 setmanes. Millor prevenir! El sexe pot ser molt divertit però heu de ser responsables ja que sinó poden haver conseqüències que us marquin tota la vida.
Una abraçada i gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel @HelenAL