parlu amb ell¿
Hola! fa uns mesos vaig coneixer a un noi dos anys més gran que jo en un event, pero nomes ens hem vist una vegada en persona... ell em va agregar a fb i desde llavors hem estat practicament cada dia parlant. El problema es que ell ha anat de vacances a Alemanya i practicament no m'ha parlat en les 3 setmanes que porta alla, nomes li he obert jo alguna vegada, i se m fa massa estrany no parlaar amb ell... un dia que estavem parlant va sortir el tema dels aniversaris i li vaig dir quan era el meu i ell em va dir que em felicitaria encara que estigues alla, i que li hagues agradat passar aquell dia amb mi... el cas es que el meu aniversari va ser ahir i no vaig rebre cap missatge seu. Veia com mirava el whatsapp i tot aixo pero no em deia res, es a dir, es va oblidar. I ja fa 13 dies que no parlem, no me l trec del cap! Sempre em parla 'carinyosament' i ens portem molt be, trobo a faltar aquells dies que ens passavem hoores i hoores parlant sense parar:( que puc feer!? parlu amb ell!? es possible que m'agradi? no veritat? no et pot agradar una persona a la que has vist nomes una vegada i gairebe no vas parlaar no!? aixo pensu jo almenys xd estic feta un embolic, ajudaa!
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Una opció per aclarir-te seria parlar amb ell des de la mateixa confusió que ens escrius a nosaltres. Partint de la base què no saps què et passa però que el trobes a faltar i que t'ha dolgut que s'oblidés del teu aniversari.
Sovint parlar ajuda aclarir la situació, d'altra banda dius que no et agradar una persona amb qui gairebé no vas parlar, però d'altre banda porteu parlant força setmanes i força hores al dia... les noves tecnologies fan que puguem establir relacions virtuals i sovint no són gens senzilles perquè facilites el control, si es connecta, si no, si parla, si no, quants dies fa que no parleu, quan dies fa que sí parleu... i això augmenta les rumiacions...
Per tant, intenta parlar-ho amb ell i no perdis de vista que de moment TOT és virtual...
Una abraçada,
Helena Angel @HelenaAL