Orientació sexual. Pot ser que sigui lesbiana? SIUSPLAU CONTESTEU D:
Hola:)
Fa molt temps que estic bastant confosa respecte a la meva orientació sexual.
Tinc una amiga que fa temps que és homosexual, i jo, des de sempre, sento admiració per ella, ja que la seva família és molt homòfoba però tot i així ella ha sapigut tirar endavant.
El cas és que des de fa uns mesos he començat a veure-la d'una manera diferent. Al principi ho negava, però de mica en mica vaig anar acceptant que m'atreia. (No només físicament; era una sensació extranya... Com si tingués ganes d'estar al seu costat i poder mirar-la als ulls i besar-la). No sé com explicar-ho...
He somiat moltes vegades que estem sortint juntes, i no només amb ella, a vegades amb altres noies.
L'altre dia, parlant amb ella, em va dir que si no sigués tant amiga seva que segurament sortiria amb mi. Aquest comentari, en certa manera em va fer sentir trista.
També m'he fixat que de la mateixa manera en que quan anava a qualsevol lloc i buscava nois guapos, ara també busco noies... No se si té alguna importància, però em sento estranya.
Estic molt confosa, no li he explicat mai a ningú això que sento, però noto que cada vegada els meus sentiments son més intensos. SIUSPLAU AJUDA!D:
Anissa Ouali

Hola Marinina!!
En primer lloc has de diferenciar que hi ha persones que ens poden excitar (siguin homes i/o dones, nois i/o noies) i persones amb qui ens veiem tenint una relació de parella. Això potser vol dir que l’excitació la pots sentir per algú del sexe contrari o del mateix sexe. És molt normal en un moment com el que estàs vivint ara tu, on el nostre potencial d'excitació és immens, per exemple amb moltes fantasies i som fàcilment excitables.
A vegades les fortes relacions d'amistat poden confondre’s o no, per això et diré que el temps et dirà a tu si tens una orientació o una altra... Si et sents amb ganes i et ve de gust que et semblaria poder parlar amb alguna amiga de confiança?
Espero haver-te pogut ajudar!! un petonas!!
Anissa Ouali, @AniOuali