Lloc per les compreses
Regla
Hola, molt bona tarda, us volia parlar del meu problema que penso i penso i mai trobo una solució que sigui bona. Us ho explico. La setmana pasada em va venir per primer cop la regla, i no sé on guardar-les perquè els nens del meu curs no les vegin. Els nens del curs es passen el dia mirant la motxilla per si tenim compreses o tampons i un dia van pillar a una amiga meva i des de les hores la meva amiga rep imatges al whatsapp amb una foto de la part de les compreses del supermercat. I a mi no m'agradaria que em fessin el mateix. Sé que és una tonteria però això em preocupa. He pensat de possar les compreses en un billeter però no crec que càpiguen.
M'agradaria que pogessiu solucionar això. Gràcies.
Anissa Ouali

Hola Anònima21!!
Un lloc ideal per guardar compreses és en un petit necesser, pots buscar un suficientment gran perquè hi càpiguen. Segurament estàs pensant, això no garanteix que no ho vegin, tot i que si obren la bossa (cosa que no haurien de fer ;)) no les veuran a simple vista.
D'altra banda, has i heu de tenir en compte que la menstruació és una part molt natural i no s'ha de perquè amagar el fet de tenir o no la regla. Si els nois atabalen amb imatges a la teva amiga és important que no us quedeu callades i li expliqueu al tutor, tant per les imatges com per obrir les bosses sense permís.
un petonas enorme i gràcies per la teva consulta!
Anissa Ouali, @AniOuali