Dolor!
Estic preocupada perquè sempre que m'haig de treure un tampó noto dolor barrejat amb angunia... per això evito aplicarme'ls i penso que a l'hora de tenir relacions sexuals, quan em retirin el penis, em pot fer dolor. Que puc fer?
Anissa Ouali

Hola!!!
A vegades és més la por al dolor que el propi dolor, l’angoixa, pensar que farà mal, pot fer que si aparegui el dolor.
Una cosa que podries provar és utilitzar els tampons del tipus més petit i veureu com no fa mal. Els primers dies pot ser que notis molèsties, i el més probable és que no l'hagis col•locat bé. Que hagis sentit aquest dolor amb el tampó, no significa que hagis de tenir dolor en una relació sexual!
Si tot i així, segueixes sentint dolor, l’ideal és que puguis fer una visita al ginecòleg (ja n’has fet alguna?) i explicar-li el que passa, per tal que pugui veure que tot esta bé!
Un petonas!!
Anissa Ouali, @AniOuali