Masturbació femenina *_*
Holaa!
Tinc 14 anys casi 15 i desde els 13 que em masturbu pero sense posar-hi els dits nomes estimulu el clitoris i més, la veritat esque m'agradaria posar-hi els dits però no se ben bé com fer-ho: per quin forat? Quants dits? Etc.
i per altra banda es que no em masturbo amb total plaer si abans no he mirat un video porno, i no se que fer perque només tinc un que em va passar un amic i la resta els buscu per youtube, hi ha alguna altra manera d'excitarme sense mirar un video porno?
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Per a introduir un o dos dits i estimular la vagina per l'interior (tot i que no sentiràs plaer segurament) no té pèrdua, les dones tenim 3 orificis en els genitals, del davant al darrere: la uretra, per on NO entra un dit, és per on fem pipí; la vagina, per on entra un dit, un penis, una joguina i per on parim; l'anus, que queda més al darrere i per on defequem.
Per a excitar-te a part del porno, pots buscar lectures eròtiques o porno per a desenvolupar la imaginació i després poder generar les teves pròpies fantasies.
Gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel @HelenaAL