No se que fer!!
Hola! Tinc un problema, porto amb el meu nòvio bastant de temps, els dos tenim 15 anys i ho volem fer per primera vegada, ja que confiem molt l'un per l'altre. El problema és que jo el forat el tinc molt tancat, tant que no em puc posar ni un tampax i tinc por de què al fer-ho amb ell em faci més mal. Tu que em recomanes?
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. El forat no està tancat, és una obertura i es dilata, si estàs nerviosa o no et poses bé el tampó pot no entrar, però si el col·loques bé entra perfectament.
Pel que fa a tenir relacions sexuals amb penetració amb el teu novio, potser el millor, per a tu estar més tranquil·la és anar poc a poc i sobretot si et fa mal avisar i parar, i anar provant, no cal que tot es faci el mateix dia. Tampoc fa falta que comenceu amb la penetració, jugueu abans, i exciteu-vos, els dos, tu també! Acaroneu-vos, feu-vos petons, ensenyeu-vos què us agrada a cadascun de vosaltres i genereu un clima de confiança en la sexualitat.
I si teniu relacions sexuals amb penetració, sobretot, utilitzeu preservatiu si els vostres genitals entren en contacte.
Una abraçada,
Helena Angel @HelenaAL