molts tampons
hola tinc un greu problema per fer la brometa hem vaig posar tampons al cul i ara no se com treuremels.
la meva primera vegada vaig pensar a dirli a una noia que mels treigues pero hem feia molta vergonya.
es urgent siusolau responeume!!!!!
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Si no els has expulsat encara, el millor és que vagis a l'hospital i entris al servei d'urgències. Així com la vagina té un "tope" i si introduïm alguna cosa ho podem recuperar ràpid però que té un final. L'esfínter és l'intestí gros i l'intestí prim, i si recordes la classe de ciències naturals, té mooolts metres de llargada i no ho podem recuperar tan fàcilment.
Per aquest motiu les joguines sexuals per estimular analment tenen uns base, com un tope, per a que no pugui escapar-se endins!
Per tant, si no els has expulsat encara, ves a urgències el més aviat possible!
Helena Angel @HelenaAL