poca força de voluntat
hola! veuras tinc un problema. No es quee stigui gaire grassa però em sobra una mica de pes i, per sort, aprimo força ràpid però cada vegada que intento fer dieta o menjar menys i millor als pocs dies ja torno a caure: que si unes pipes, o chocolata.. pero la qüestió es que cuan en menjo, menjo molt. Com faig percentrarme i no caure en les porqueries? Ajuda siusplau!
Sara Bujalance

Hola! El millor que pots fer per mantenir un pes correcte és menjar de tot (pipes, xocolata, etc. també!), de forma equilibrada, i fer esport, com a mínim, 3 cops a la setmana. Els aliments com la xocolata, les pipes, la bolleria, els dolços, l'embotit, les xuxes, etc. les pots menjar tranquil.lament de tant en tant, el que no és convenient és menjar-ne cada dia. De fet, el millor que pots fer per evitar "picotejar" aquests aliments és menjar-ne de tant en tant i disfrutar-los tranquil.la, és a dir, no intentis "prohibir-te'ls" perquè aleshores només aconseguiràs tenir-ne més ganes encara i acabar menjant-ne amb una mica d'ansietat. Així que ja saps, menja de tot (xocolata, pipes, etc. de tant en tant també), de forma equilibrada, i fes esport. Un petó molt gran!