sexe?? estress!!!!
hola!!!!
mireu, tinc nobiu desde fa 5 messos i els dos volem tenir relacións pero el cas es que abans de penetrar volem fer alguna cosa mes q ens exiti moltisssim per saber si estem apunt o no, pero ni ell ni jo sabem que fer: em podrieu donar idees que fer??
moltess graciesss <3
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Podeu acariciar-vos, treure-us la roba poc a poc, fer-vos petons, ensenyeu-vos com us agrada que us toquin, ensenya-li com t'agrada que et toqui i ell que t'ensenyi com li agrada a ell i poc a poc us anireu coneixent. Tampoc fa falta que aquell mateix dia ja hagueu de tenir relacions sexuals amb penetració, podeu tenir relacions sexuals sense penetració un temps i conèixer els vostres cossos.
I si teniu relacions sexuals amb penetració, sobretot, utilitzeu preservatiu, si no en teniu no jugueu amb el risc d'un embaràs o una Infecció de Transmissió Sexual.
Una abraçada,
Helena Angel @HelenaAL