Vull fe 2n nivell amb el meeu nooooviooo!!! Ajuuudaaaaa
Hola, mira el meu novio i jo encara no em arribat a 1 any però casi casi, el cas és que tan ell com jo volem passar de nivell, no momés liar-nos. Quan parlem pel whats ens fem indirectes de que volem i tal pero quan arriba el moment que estem junts cap dels dos no s'atraveix a donar el pas. Això ens passa perquè tan ell com jo no tenim expriència. Tenim 15 anys. Jo us escric perquè volia que em dongéssiu consell de com ho hag de fer per fer-li ja palles.. perquè quan ens liem ja li vaig tocant per sobre el pantaló i coses d'aquests però sas jo vull algú més i no se com fer-ho. Em podrieu dir com ho hag de fer, quin seria el millor moment per fer-ho i amb quina posició? és que quan li toco estem estirats i tampoc em va molt bé si li hag de descordar jo.
Gràcies.
Anissa Ouali

Hola Clau!!!
Primer de tot abans de fer res, seria ideal poder parlar sobre això amb ell, i això és el més important per poder masturbar-vos com us agradaria i fer-ho "bé". Com és fa bé? doncs això només t'ho pot dir ell, ell sap com li agrada. No tens perquè saber com fer-li, ja que a cada persona li pot agradar d’una manera o un altre (encara que ja ho haguessis fet amb un altre persona, a ell li pot agradar d’una maner diferent). El millor que pots fer, és dir-li a ell que et guiï, que t’expliqui com li agrada i fins i tot, que et vagi indicant amb la seva ma. Et pot indicar com jugar amb el ritme del moviment, la pressió de la ma, etc...
Espero haver-te pogut ajudar! Una forta abraçada!!
Anissa Ouali, @AniOuali