URGENT SI US PLAAAAUU!!! primer cop, problemes:S
A veure, l'altre dia estava amb el meu novio a casa (estavem sols) i em va fer dits (tot molt be, ja ho havia fet altres vegades) i ja haviem parlat de fer-ho (els dos som verges i hem decidit que la primera vegada sigui junts) pero el cas es que ja ho vam intentar una vegada i no vam poder perque no va saber posar-se el condó i aixo, pero be, ho vam tornar a intentar i tampoc vam poder perque no em va entrar... ell creu que es culpa seva pero jo tinc por de que sigui per mi... ja em poso tampons i m'ha fet dits i estava molt tranquila, per aixo nose que va passar... que pot ser? Alguna postura que faciliti la penetracio?
Ah i tambe volia preguntar, com li puc fer una palla? Es que ho vaig intentar pero no ho feia be...
AJUDA SI US PLAAAU, MOLTES GRACIES:)))
Anissa Ouali

Hola!! Gràcies per les teves consultes!
En les primeres relacions sexuals és molt normal que la penetració ens jugui males passades, perquè? Els nervis, l’angoixa, no estar tranquils... pot fer que la musculatura de la zona vagina estigui més tensa i dificulti la penetració. És important no tenir pressa i anar mica en mica, i jugar a aquelles coses que ajudin a estar a gust i tranquils. I no és per culpa de cap dels dos, és una situació nova i diferent i això ja provoca nervis!
No tens perquè saber com fer-li, ja que a cada persona li pot agradar d’una manera o un altre (encara que ja ho haguessis fet amb un altre persona, a ell li pot agradar d’una maner diferent). El millor que pots fer, és dir-li a ell que et guiï, que t’expliqui com li agrada i fins i tot, que et vagi indicant amb la seva ma. Et pot indicar com jugar amb el ritme del moviment, la pressió de la ma, etc...
En relació a com utilitzar el preservatiu, us deixo un enllaç on ho explica pas per pas:
Un petonas!!!
Anissa Ouali, @AniOuali