Ajuda! Es normal masturbarse?
Hola!
Som la Marta i la Estela tenim 13 anys, i tenim un dubte de fa temps.
Ja portem uns mesos que ens masturbem i volem saber si es molt normal fer-ho a la nostra edat. No sabem de ningu de la classe que es masturbi, tot i que tampoc creiem que ho vaguin dient per tot arreu, però ens fa por pensar que som les uniques. També voliem preguntarvos si sabeu algun altre tipus de forma per masturbarse. Estem una mica aburridas de sempre fer lo mateix, ficanse els dits ens fa una mica de mal rotllo, i a demès, ja ho hem provat i no fa gens de gust.
Gracies :D
Anissa Ouali

Hola Marta i Estela!!com esteu???
Masturbar-se significa conèixer el propi cos, quines zones agrades, son més sensibles o exciten més. Per tant no te res d’estrany que qui vulgui ho faci, no hi ha una edat determinada i cadascú decideix quin és el seu moment.
Sobre com fer-ho, qui diu que masturbar-se és introduir el dits? L’interior de la vagina és una de les zones amb menys sensibilitat, i per tan és més difícil excitar-se tocant aquesta zona. Les zones més sensibles es troben a l’exterior de la vagina, i es tracta de tocar, mirar i anar coneixent quines zones agrades més, a més a més a la part exterior es troba el clítoris, sabeu on esta el vostre clítoris? Aquesta és una de les zones amb més sensibilitat!!
Espero haver-vos pogut ajudar!!
Un petonas!!!
Anissa Ouali, @AniOuali