MASTURBARME
Hola ultimament no paro de veure videos de porno, més de lesbics... aixo vol dir que sigui lesbiana?
Em vull masturbar, pero no se com, em podries dir postures, aparells, sorolls, ja conec el meu cos.
Si jo em fico els dits alla i despres mels xupo passa algo? Estic desesperada amb masturbar-me,
digamu siusplau, necesito trucs, em vull xupar alla abaix, pero no arribo, digueme, tot tipus, siusplau, gràcies.
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Primer de tot intenta relaxar-te sense masturbar-te, dóna la sensació que estàs neguitosa i alterada, és important masturbar-nos per conèixer-nos i no només per aconseguir l'estat de relax posterior.
Que vegis porno lèsbic no significa que siguis lesbiana, l'homosexualitat no es mesura per què t'agrada o amb qui t'emboliques. L' orientació sexual és de qui t'enamores, amb qui generes vincles afectius i sexuals.
Per masturbar-te el millor és estimular el clítoris, ara bé, si vols introduir els dits també pots jugar. I si vols llepar-te'ls després per curiositat, perquè t'agrada o pel que sigui, cap problema!
Gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel @HelenaAL