URGENT!! PUC ESTAR EMBARASSADA?/ M'ESTÀ ENGANYANT
Hola, fa gauirebé tres mesos que estic amb un noi, i crec que m'esta enganyant, perquè un dia li volia donar una sorpresa, li vaig preguntar on era i em va mentir, vaig mirar si era a casa pero tampoc, i quan va venir em va dir que era a casa i em va renyar com si estigues enfadat perquè l'hagues anat a veure. Ell no feia la olor de sempre i a més les mans li feien olor a condó, i mentres li estava fent sexe oral i palles anava perdent l'erecció. Avui ens hem vist i feia poc que havia comprat un paquet de condons que encara no estava gastat, però m'ha dit que no en tenia. Pot ser que m'estigui enganyant, no li vui preguntar perquè potser nomes són coses meves i quedare molt malament pero tinc molts dubtes.
Per altre part, ja que no tenia condons ho hem fet sense, no sha corregut a dintre ni ha fora, pot ser que hagi quedat embarassada?
Gràcies, perdona per la parrafada.
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Si tens tants dubtes parla-ho amb ell, sembla que estàs perdent la confiança en ell i això pot generar-te malestar.
Pel que fa a fer-ho sense preservatiu, no podem dir-te que no hi hagi risc, ja que si hi ha relacions sexuals amb penetració sense preservatiu hi ha risc d'embaràs, hi hagi o no ejaculació! Segurament pel que ens expliques no hagi passat res però ves amb compte i no ho tornis a permetre, si no hi ha preservatiu no hi ha penetració i punt, ell ho ha de respectar.
Com a consell, sovint per la por a no perdre a una persona es fan coses per compensar, per guanyar-se'l, perquè no et deixi... no ho facis! fes les coses perquè tu vols, perquè confies i perquè et ve de gust. L'única persona que pot exigir que la respectin ets tu!
Una abraçada,
Helena Angel @HelenaAL