ganes de masturbar-me
hola una cosa, m'agradaria que fos totalment anonim, gracies.
aveure, soc una noia de 13 anys i tinc ganes de masturbarme (posarme els deditos) pero esque cada vegada que ho intento em tiro enrere i no m'atreveixo perquè penso que mha de passar alguna cosa o que no mhi cabran o que em faré mal.
que puc fer?
gracieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Primer de tot, podries llesgir les consultes sobre masturbació femenina del consultori d'adolescents. Veuràs que moltes noies tenen molts dubtes sobre això!
Per a masturbar-te no fa falta que introdueixis els dits enlloc... pots començar explorant la zona del clítoris!
En moltes consultes expliquem com fer-ho, però te'n fem un resum:
- Primer de tot localitza la zona.
- Acarona la zona, i els voltants.
- Pots fer moviments de dalt a baix o en formes de rodonetes.
- Juga amb la pressió, amb la velocitat
- I no cal que introdueixis res! Si et ve de gust i estàs excitada pots intentar-ho, però probablement el plaer l'aconseguiràs a través del clítoris i no a través de la introducció en la vagina.
Una abraçada i moltes gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel @HelenaAL