LESBIANA
Doncs mireu, tinc un gran dubte. Veureu, com ja dic al nom sóc lesbiana, i tinc els llavis inferiors MOLT grans... Em fa molta vergonya que algú me'l vegi o quan la meva nóvia i jo fem sexe tinc por de que li faci fàstig o algo... Voldria saber si hi ha cap manera de disminuïr el tamany.. Podria ser que el tingués així de tant tocar-me? Sisplau ajudeu-me!
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. La mesura dels llavis no té res a veure amb el tocar-se, té a veure amb la genètica i amb el desenvolupament del teu cos, igual que tens les orelles, els ulls i les mans d'una forma, els genitals també.
Per a disminuir-los no pots fer res, només cirurgia estètica, però les manies amb el cos, les tenim totes, abans de passar per quiròfan potser podries esperar a ser més gran i mentre acceptar els teus genitals tal i com siguin! Igual que acceptem que tenim més o menys panxeta i més o menys pit, el nostre cos és bonic sigui com sigui, no podem comparar-nos amb models pel cos i amb actrius porno els genitals...no té res de real!
Una abraçada,
Helena Angel @HelenaAL