No puc viure sensee ell
Hola;)
Fa 2 anys que estic colada pel meu Bfo, ell es molt dolç amb mi (pero no ap que li molu)Donc el curs que vé (com cada any) ens barrejen amb gent de l'altre classe i ens separen, només he estat en una classe diferent d'ell a 5é de primaria (per quells temps no sentia res per ell) Pero ara em preucupa que ens separin i que anem a classes diferents, ja que tinc "por" a qué les noies cuquetegin amb ell i que al final acabí tenin una realació amurosa amb una altra que no sigui jo. Moltes vegades els meus "celos" han arribat fins a l'extrem de deixar de parlar alguna de les meves amigues D:
Apart tambe he tingut algun pensament erotic amb ell D:
Tinc una obseció amb ell? Em pot arribar a deixar de costat? Ajudaa D:
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. I tota aquesta por i aquest malestar te'l quedes per tu i ell no en té ni idea... Una mica rebuscat, no creus? Podries començar per parlar amb ell, fer el pas i dir-li que sents alguna cosa més que amistat per ell i que et faria molta llàstima que us separessin de classe.
Sinó... ell no en té ni idea de res i tu modifiques inclús les teves amistats per ell... La gelosia és horrible, tan per una mateixa com per la gent que tens al voltant, no mereix la pena ja que ningú pertany a ningú i tothom és lliure de fer el que vulgui fer...no podem posseir a ningú, mai. I la gelosia apareix quan pensem que algú ens pertany.
Una abraçada,
Helena Angel @HelenaAL