regla
hola jo es que tenia un dubte bastant gran i es que tin 12 anys i ja m'han començat a sorti pels alla avaixi a les aixelles i la meva pregunta es quins son els passos que et passen quan t'esta a punt de vindre la regla per primer cop... i tambè quant sol dura la primera regla i cada quant m'ha de vindre?
graçies fins aviat :)
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Veiem que ets una noia previsora i que vol tenir informació de tot abans que aparegui.
Els primers símptomes que sentiràs quan t'hagi de venir la regla és que començarà a aparèixer flux vaginal més espès i en més quantitat. En la zona dels pits pots notar dolor, igual que a la panxa, a la zona dels ovaris.
Quan et durarà no ho podem saber, conforma se't vagi estabilitzant la regla ho aniràs veient, però sol durar entre 4 i 7 dies. I et vindrà cada 28 dies aproximadament, comptant des del primer dia que et vingui.
Tingues en compte que els dos primers anys pot ser que no et baixi de forma massa regular, un mes et vindrà, dos no et vindrà, uns mesos et vindrà durant més dies i uns altres menys. Paciència!
Una abraçada i gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel @HelenaAL