masturbacio dubtee
Hola, jo sembre hem masturbo amb un coixí, i arribo a l'orgasme, pero voldria provar una altra forma. Vaig provar de ficar-me els dits, i ho vaig fer, pero uns dies despres hem sortia sang de la vagina i estaba espantada....Ja no hem surt res
Que vaig fer malament? Que era aquesta sang? Hem podeu dir com masturbar-me? Postures, formes...
Moltes gràciesss, petons
Anissa Ouali

Hola Anonimitaa!
Qui diu que masturbar-se sigui introduir els dits? A la part interior de la vagina hi ha molt poca sensibilitat i per això quan s’introdueixen els dits pot no haver-hi gaire sensació.(sobre la sang, potser al introduir els dits et vas fer una mica de sang per les ungles, però dubto que sigui res greu).
Sobre altre una altre manera de masturbar-se, el que pots fer es seguir descobrint la part exterior de la vagina, buscar el teu clítoris (és la zona on hi ha més sensibilitat), i jugant amb els ritmes, la pressió,... (igual que fas amb el coixí) però amb les mans per exemple.
Espero haver-te pogut ajudar! un petonas!!
Anissa Ouali, @AniOuali