estic embarassada?
bones :) fa uns dies(per ser exactos, una setmana i un dia)vaig mantenir relacions amb la meva parella. El preservatiu no es va trencar ja que ho vam comprovar pero quan em vaig axecar vaig veure que tenia un líquid a la meva zona,i no se si era meu o seu. El problema és que la regla m'havia de venir fa 3 dies i encara no. Em podries dir com puc comprovar si estic embarassada sense cap test d'embaras? Es a dir alguna manera natural per saber-ho. GRACIES¡! (:
Anissa Ouali

Hola Mar!
Si heu utilitzat el preservatiu de manera correcte com expliques i sobretot l'has comprovat, no hi ha d'haver-hi risc d'embaràs.
El líquid que vas veure segurament és la lubricació dels teus proposi genitals, ja que quan hi ha una relació sexual i ens excitem el nostre cos produeix encara més lubricació .
Per comprovar si hi ha un embaràs o no de manera "natural" no existeix. Has de tenir en compte que la regla a vegades si estàs preocupada i nerviosa perquè no et ve, possiblement encara trigui més a venir (a més a més, el normal és que la regla no sigui complement regular).
Tot i així, si estàs molt preocupada, a les farmàcies vénen un aparell per fer la prova de l'embaràs i sol ser molt fiable! Una altra opció, encara més fiable, és anar al metge (amb unes proves poden dir-te si estàs embarassada o no).
Espero haver resolt el teu dubte! Una abraçada,
Anissa Ouali, @AniOuali