Un fill de puta.
Holaaa:)
Jo vull explicar-te el que m'ha pasat i a veure si em pots donar algun consell: Ara farà un any vaig coneixer a un grup de nois de fora que venien al estiu a entrenar on yo entreno.Em vaig fer molt amiga dels del grup i ens vam donar els movils etc. El mes gran (18 anys)i jo ens portem realment com si ens coneixesim de tota la vida i em parlat de tot durant l'hivern. Total que un dia em va dir que quan estigues a bcn ens liesim i tal i fins i tot que follesim... Vaig dir que no pq no em trobo preparada per fer-ho i lo de liarme amb ell, esque realment no m'agrada. Simplement ens portem molt bé.
La questió esque nose si per venjança o que va dient als nois del grup (que també son amics meus) que JO li he anat pasant fotos meves pujades de to. Cosa que mai he fet i tampoc fare pq em conec les consequencies. Però esque els del grup ja em miren malament com a guarra i inmadura. M'han deixat de parlar i entre ells esta el noi que m'encanta! M'he enterat per tercers del que ha pasat i el pavo aquest li ha dit explicitament al que em mola, tooot de mentides. La persona que mo ha dit es un dels amics que no es s'el creu i l'altre te la barra de seguir parlant-me i tirantme la canya per whats... Resultat: que he quedat com una guarra, el que em mola te una molt mala imatge de mi i el que se suposa que era el meu amic ma fet una gran putada.
Que se suposa que he de fer ara?
Moltes graaacies i petontes!!! Muaaaaaa *-*
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
La veritat és que això que expliques és molt greu!!!!
I encara és pitjor que els amics el creguin sense preguntar-te...
Però pensa que TU has fet realment el que volies, i has sapigut posar límits. A la vida, et trobaràs a moltes persones masclistes, que creuen que les noies hem de fer el que ens manin. Tu et vas plantar, i a aquest noi li va fer molta ràbia... És normal que estiguis preocupada, però tu has d'anar amb el cap ben alt! :)
Si tens l'oportunitat, parla amb el noi que t'agrada, i explica-li la situació. De totes maneres si algú t'ha jutjat sense preguntar-te abans, és que no et coneixen gaire, no? A més, si de veritat haguessis passat les fotos, tampoc haurien de mirar-te malament! Però encara hi ha molta gent que creu que les noies no som lliures de fer el que volguem...
Ànims i intenta recuperar a algun dels amics que valguin la pena. I quan ho facis, recorda'ls que la propera vegada que sentin alguna cosa de tu, et vinguin a preguntar directament. ;)
Espero haver-te ajudat una mica! Una abraçada.
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat