ajuda
holaa! Tinc un problema, tinc 15 anys i cada col que em lio amb la noia amb la que estic mig de rotllo ejaculo sense voler, es normal? que he de fer??
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, donar-te les gràcies per la teva consulta!
Respecte a la teva pregunta, has de saber que és ben nomal: quan un noi està excitat i està experimentat per primers cops, és força habitual que ejaculi abans del que voldria.
L'ejaculació es pot controlar molt si coneixem el nostre cos i la musculatura que rodeja i pertany al penis. Et diria que aprenguis a detectar tot això, i que quan et masturbis, intentis detectar aquell moment de no retorn: és a dir, quan encara que paressis de tocar-te, ejacularies igualment. Si aprens a detectar-lo pots arribar a controlar més la teva ejaculació.
Però recorda que el que et passa és ben normal!
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat