Problemes
Hola, sóc una noia de 17 anys. Resulta que fa un any que mantinc relacions sexuals en la meva parella, i em sento bastant mal perquè no sento absolutament res quan mantenim relacions. No és un problema d'exitació, perquè ell em posa molt, i crec que no és psicològic perquè no penso en cap moment que no sentiré res... Realment no sé que em passa i si hauria d'anar a un especialista.
Moltes gràcies per contestar!!
IESP

Hola Marina!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
Doncs amb la informació que dones, no puc ajudar-te gaire, em sap greu. Quan no sentim plaer en les relacions sexuals pot ser degut a moltíssimes coses, i a vegades és necessari visitar un especialista com tu dius. Si volguessis, a partir dels 18 anys pots venir a la Consulta Jove on treballem nosaltres (si no tens 18, necessitem una autorització dels pares).
Et deixo el link: www.consultajove.cat
A part, et diria que és important que ho puguis parlar amb la parella, ja que pel que sembla no és un problema que tinguis amb ell (ja que dius que et posa). Si et sents compresa, potser alguna cosa canvia, no creus?
Espero haver-te ajudat una mica! Una abraçada.
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat