Novia
No se del tot si la meva consulta hauria d'anar a aquesta categoria pero bueno...
Tinc 14 anys i la meva novia amb la que porto 4 mesos gairebe 5 no esta oberta a fer res... ni una palla ni res (de moment) ja se que no he de forçar si no vol pero no se que fer perque si no hem de fer res doncs potser no val la pena continuar endavant... Em podeu ajudar?
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per fer-nos una consulta!
Pel que expliques, sembla com si el més important fos tenir relacions sexuals, fins al punt que si no les teniu ja, estàs disposat a deixar-ho. No has pensat que ella se sent molt pressionada? Segur que quan deixis d'insistir, ella es nota més còmoda en la relació...
Com tu dius, no podem forçar a ningú a fer res, i el temps no és l'únic aspecte important a l'hora d'avançar un pas. La sexualitat és una dimensió nostra molt íntima i és natural que ella es prengui el seu temps, fet que tu has de respectar si t'agrada ella :)
Una abraçada i espero haver-te ajudat!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat