dia despres de la regla
holaaa
si tinc sexe el dia despres de que s'ha m'hagi anat la regla sense condo, hauria risc d'embaras?
i quan tinc relacion sexuals en el moment de penetracio no em entra el penis, pk pasa¿
com em puc exitar jo sola?
IESP

Hola de nou BintouJD!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, gràcies per consultar-nos!
- SÍ que hi ha risc d'embaràs encara que sigui el dia després de la regla. Les noies es poden quedar embarassades cada dia del mes des que els ve la menstruació per primer cop.
- Quan el penis noe ntra, sol ser perquè els múculs de l'entrada de la vagina estan com "tensos" i no deixen que entri res. Si la noia està excitada i tranquil.la (és a dir, s'ho està passant bé) el més normal és que la penetració no costi :)
- Per excitar-te tu mateixa, pots fer servir fantasies que tu tinguis, amb la persona que t'agradi ;) Per això diem que l'òrgan sexual més important és el cervell.
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat