Ginecoleg?
Hola, volia preguntar, una vegada has tingut relacions sexuals i vas al ginecoleg, fins aqui tot be. Pero els meus pares no ho saben. El ginecoleg els hi dira que no soc verge o es privat entre jo i ell?? Ajudeume siuspaluuu.
IESP

Hola Tatabi!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
Mira, el que parleu el ginecòleg/a i tu és confidencial i privat, així que no ha d'explicar res als teus pares.
Però també et diré que amb el temps, hem d'aprendre a confiar en ells i podem parlar de les nostres coses, ja que encara que no ens ho pensem, ens poden ajudar molt!! En general, els pares agraeixen moltíssim que confiem en ells, i que expliquem les coses, no per demanar permís, sinó com una mostra de la confiança que els tenim. Així que si pots i vols, aprofita per parlar-ho amb ells també ;)
Espero haver-te ajudat una mica! Una abraçada.
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat