sóc lesbiana??
Hola
estic molt comfusa
-principalment perquè jo estic coladissima per un tio i estem com començant "algo" però sexualment m'atrauen molt més les ties
em posen mes i quan em masturbo penso en ties com despullades etc..
Jo no vull ser lesbi, no perke em sembli dolent, em sembla molt be! pero eske ja m'agrda un tio i no se ja direu!
-Amés, apart, em fa molta vergonya aixo de mastrurbarme
no ho podria dir mai!!
-i parlant de vergonya tinc bastanta verginya amb el tio k he dit abans k em mola! el vulll veure i etc..
pero em fa molr corte
mil gracies
IESP

Hola Lanena!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per fer-nos una consulta!
Recorda que per ser homosexual, cal que algú s'ENAMORI d'una perosna del mateix sexe, no només que sneti atracció física o que fantaseji.
Des del consultori no et podem dir si ets lesbiana o no, perquè primer t'hauries d'enamorar d'algú. Podria ser que les noies senzillament et resultin atractives i que et diverteixis crenat fantasies amb elles, però que no sentis el mateix que cap als nois. Això només ho sabràs amb el temps :)
És normal que et faci vergonya parlar de la matsurbació, ja que és una pràctica molt íntima i personalhttp://cdncache1-a.akamaihd.net/items/it/img/arrow-10x10.png
" style="background-color: transparent !important; border: none !important; display: inline-block !important; text-indent: 0px !important; float: none !important; font-weight: bold !important; height: 10px !important; margin: 0px 0px 0px 3px !important; min-height: 0px !important; min-width: 0px !important; padding: 0px !important; vertical-align: super !important; width: 10px !important; text-transform: uppercase !important; background-position: initial initial !important; background-repeat: initial initial !important;">. No cal que ho parlis amb ningú, senzillament que no et sentis malament quan ho facis i ja està ;)
Una abraçada i espero haver-te ajudat! 
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat