maturbarme :)
per favor per favor que sigui anònim.
Hola, soc una noia de 13 anys. Als 10-11 anys em va començar a interessar-me el tema del sexe, i era la noia que mes sabia de sexe en el meu curs, a aquella edat, vaig començar a experimentar, em mirava les meves parts baixes amb un mirallet, em tocaba, intentava saber-ne cada vegada més, fins el moment que se'm va acudir ficar-me coses, vaig començar ficant-me un llapis, un dit, un boli mes gros, dos dits fins i tot el mànec d'un raspall del cabell que era ben grossut. Un dia em vaig ficar un támpax dels grans, però cuan mel vaig treure em va sortir una mica de sang. Aixó es normal? he deixat de ser verge? Es normal le ganes de tenir sexe a aquella edad i fer el que feia?
Ultimament estic tot el dia excitada amb ganes de fer-ho, vull tenir la meva primera relacció sexual, i masturbant-me no se com fer per sentir gust o el mateix que es sent a les relaccions sexuals.
M'enrotllo molt explicant pero necessito saber més i contar aixó a algú. Gracies. Espero que em responguis el més aviat possible.
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per fer-nos una consulta!
La realitat és que, aquesta sang que va sortir, no és normal però podria tractar-se de l'himen com tu dius. Però recorda que la virginitat és un concepte cultural, ja que algú deixa de ser verge quan té la primera relació sexual amb penetració, no quan es trenca l'himen (hi ha noies que ni el tenen o que se'ls va trencar de petites, per exemple)
A la teva edat és normal que sentis aquesta curiositat i timguis ganes d'experimentar i de saber més. El millor és començar per tu mateixa, i aprendre a tenir plaer sola, cosa que no planteja cap perill (per exemple, estimulant el clítoris i tota la zona externa de la vulva).
Amb el temps, ja decidiràs si vols començar a experimentar amb una altra persona, però hem d'anar pas per pas ;)
Una abraçada i espero haver-te ajudat!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat