Anorexiiia :''(
M'agrada vomitar pero no em dona ningun resultat perquè no perdo ningun kil i tambe si intento no menjar..
Siusplau digam aliments que tinguin entre 0-25 calories SIUSPLAU.
Si una persona pesa 54 kilos y te 13 anys es una ballena veritat?¿!?!¿!
Sara Bujalance

Hola Mars!
54 kilos és un pes normal, tan si tens 13 anys com si tens qualsevol altre edat, no ets cap balena! Pel que m'expliques sembla que estàs passant per una època una mica difícil amb el teu cos. Dius que has provat de vomitar per perdre pes i que no has perdut cap kilo, això és així perquè el vòmit MAI serveix per aprimar i és molt important que no tornis a fer-ho perquè vomitar de manera habitual pot ser molt perillós per la salut! La única manera per poder mantenir un pes correcte és menjar de tot, variat i equilibrat, i fer esport. Entenc el patiment que deus tenir, a vegades ens trobem malament i ens obsessionem amb el pes pensant que aquest és el nostre pitjor problema, però en realitat no és així, sinó que el que ens fa mal realment és un tema que té a veure amb l'autoestima i amb temes psicològics. Per tot el que expliques, crec que seria una bona idea que parlessis amb algun adult de confiança, com els pares per exemple, i els expliquessis com et trobes i les preocupacions que tens sobre el pes, segur que fa tot el possible per ajudar-te a sentir-te millor. Un petó!