No se com dirlis als meus pares
Bon Dia, mira fa un mes que estic sortin amb un noi, en estimem molt i ens ho passem molt be junts. El problema es que no se com dirlis als meus pares que estic amb un noi. No per el fet que tingui novio (que aixo es normal) sino perque ell te 18 anys apunt de fer els 19 i jo nomes 16... tinc por de dirlis i que em fagin tallar amb ell o algu per l'estil. Pero tampoc vui tardar gaire a dirlis, no vui que s'enterin per altres persones... Realment no ser com treuree el tema.. com ho farieu vosaltres???
IESP

Hola Somriu!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
Mira, el cert és que el que expliques no és fàcil, però si volem que els nostres pares confiin en nosaltres, hem de demostrar que poden confiar. Com? Doncs sent sincers amb ells i parlant del que sentim.
Els pots dir que necessites que ells et recolzin, ja que són molt importants per tu, i que has triat a aquesta persona per com t'agrada. Ells no poden fer que tallis, ja que no escollim de qui ens enamorem, però és important que es quedin tranquils i vegin que la seva filla és responable :)
Espero haver-te ajudat una mica! Una abraçada.
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat