no em baixa la regla i sóc lesbiana. com dir que sóc homosexual
Hola,
Fa cosa d'un mes i mig o així ho vam fer amb la meva novia (som lesbianes) i la cosa és que no em baixa la regla. Sabem que és impossible que estigui embarassada, però la pregunta és si pot tenir alguna mena de relació el fet d'haver mantingut relacions amb que no em baixi.
D'altra banda, fa temps que sé que m'agraden les noies, tot i que suposo que a casa s'ho imaginen, no sé com dir-lis, però mons pares no em preocupen, qui em preocupa són els meus cosins i tal...Com els hi dic? Primer els hi dic que m'agraden les ties i després els hi presento a la meva xicota? O directament em presento amb la meva novia?
Gràcies i petoons!!!!
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Gràcies per utilitzar el consultori!
A la primera pregunta sobre la regla i les relacions sexuals, no té relació que entre relacions sexuals entre noies la regla es desregularitzi. Podria ser per altres factors, com nervis, neguit, canvis d'hàbits en l'alimentació,...
Com dir que estàs amb una noia. Això ja depèn de com tu t'hagis de sentir més còmode, hi ha noies que prefereixen presentar directament a la seva parella i dir "és la meva parella" i després parlar-ne o al revés però sense donar explicacions, senzillament "al proper dinar/sopar portaré a la meva parella, es diu "pepita", us ho dic perquè no us sorprengueu..." i ja està. No has de justificar-te de ninguna forma davant dels teus cosins. Als teus pares els coneixes molt millor tu, què creus que preferirien?
Una abraçada,
Helena Angel @HelenaAL