urgent!
ho he fet am me novia i ara no li baixa la regla. El preservetiu no es va rebentar ni res així que és impossible pro tot i aixi no li baxa... quem de fer? ajuda urgen siusplau.
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Segurament ja li haurà baixat des que vares fer la consulta. Per a properes ocasions assegureu-vos que utilitzeu bé el preservatiu, és a dir:
1) Quan penis i vagina tenen contacte SEMPRE hi ha d'haver el preservatiu posat.
2) Quan ejaculis el preservatiu s'ha de retirar ràpid i no seguir penetrant, per evitar que l'erecció baixi i el contingut del preservatiu (el semen) sobresurti.
3) Comprovar el preservatiu: Anar al lavabo i omplir-lo d'aigua. Si hi ha algun forat l'aigua s'escaparà.
4) Tancar el preservatiu i tirar-lo en una escombraria, MAI en el vàter.
Espero haver-te ajudat!
Helena Angel @HelenaAL