sexe...ajudaaa!!!
holaa! soc una noia i tinc 12 anys. Estic amb un nen de 16 anys i jo tinc curiositat per el sexe ja i ell tambe. Jo ara doncs no em fico ni els dits perque tinc por pero tinc moltes ganes de sexe i em posso molt calenta per els textos de sexe i aixo. La meva pregunta es: que faig? el puc fer si no tinc la regla? pasara alguna cosa? si li faig una mamada i sem corre a la boca q pasa? i si em chucla el clitoris i em molesta? millor depilada o sense depilar? Fan falta precausions?
Sius plau contesteu-me rapid nose q fer!!!!
Jo vull sexe i ell tambe pero nose...
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Amb el sexe no cal corre i potser per això el teu dubte de què fer o què no fer. Podeu començar per acariciar-vos, no cal anar directament a tota la resta! Potser primer el més important és que tu et sentis còmode i veure com et sents en una situació més íntima.
Encara que no t'hagi vingut la regla el millor és que utilitzeu preservatiu ja que potser els teus ovaris ja han començat a funcionar i no voldries un embaràs amb 12 anys. Si li fas sexe oral i no vols que ejaculi a la teva boca només cal que li ho diguis, no has de fer RES que no vulguis fer, MAI, i si vols que ejaculi a la teva boca, doncs, no passa res pots tragar o escopir-ho, tot i que el millor, per evitar infeccions de transmissió sexual és que ell porti un preservatiu, SEMPRE! Si ell et fa sexe oral a tu, el millor també és que tu portis una barrera de làtex ja que també pot haver-hi alguna infecció de transmissió sexual, si et xucla i no t'agrada només cal que ho diguis i l'indiquis com t'agrada i de quina manera.
Com veus, les relacions sexuals no són poca cosa, són complicades i requereixen mooooolta responsabilitat!
En el sexe com més a poc a poc millor, ja que així no et perds res!
Una abraçada,
Helena Angel @HelenaAL