mol mal??
hola, tinc 15 anys i no ho fet amb ningu pero algunes de les meves amigues si i man dit k fa mol mal i me tirat enrere i ara em fa cosa fer-ho. Es veritat?? fa mol mal?? hi ha alguna manera de que no en faci???
Graciieees!!
Anissa Ouali

Hola Adolescent molt boja!
Com estàs? Algunes noies et comentaran que és dolors, i si segueixes preguntant d'altres et diran que no. Has de tenir en compte, que sobre sexualitat parlem molt i cadascú te una opinió, sobretot quan parlem de la primera relació sexual amb penetració. Si una persona no es sent preparat/da, esta nerviós, no es sent segur, o no li ve de gust, possiblement la penetració faci mal (ja que si tu estàs en tensió el teu cos també ho estarà).
El primer cop et recomano que sigui amb algú amb qui hi tinguis confiança per estar el màxim de tranquil·la que puguis, així ajudaràs a que el teu cos estigui més relaxat (i la musculatura de la vagina no estigui en tensió). Així faràs que no sigui dolorós. La primer vegada no sempre fa mal. Hi ha noies que sí que tenen dolor i d'altres que no.
Espero haver-te pogut ajudar! Una abraçada,
Anissa Ouali, @AniOuali