el pes.. un gran problema..
hola,
tinc 13 anys i peso 53kg i medeixoo 1'60. nose que fer, tothom em diu que estic be però les meves cuixes son bastant grans que les demes noies. alguns companys meus sem riuen perquè no estic com les altres noies... però encanvi la meva mare em diu que estic be... es veritaat?? he de fer dieta?
Gràcies.
Sara Bujalance

Hola! Per la teva edat i per la teva alçada el teu pes és correcte! Així que la teva mare té raó. Estàs bé! Passa d'aquests companys que et fan comentaris desagradables, aquesta gent diu les coses que saben que fan mal, però que no necessàriament són veritat. Per exemple, que et diguin que et sobra pes no vol dir que sigui veritat, segurament t'ho diuen només perquè saben que fa mal. En canvi, la teva mare que t'estima i et diu la veritat, diu que ja estàs bé. Passa d'aquests companys, la gent que fa això acostuma a tenir baixa autoestima i el que volen aconseguir amb aquests comentaris és que els altres tinguin l'autoestima encara més baixa que ells, així que no permetis que les inseguretats dels altres perjudiquin la teva autoestima! A més, el teu físic és cosa teva i de ningú més! Que es preocupin del seu propi físic (que segur que tenen defectes igual que tothom) i deixin estar el teu físic, que només t'importa a tu! Molts petons!!