Amor imposible
Hola,
fa molt temps que estic molt preocupada, ja que m'he enamorat de un professor de la meva escola. Físicament no m'atrau gens però en el moment en que parlem i ens veiem sento com unes papellones a la panxeta, ja porto aixi dos anys i no se que fer. Que puc fer?
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Doncs fer, no has de fer res, perquè no pots fer res. Si fessis alguna cosa al estar en situacions molt diferents i amb rols totalment asimètrics, ell professor i tu alumna, a ell el podries posar en un problema. Hi ha molts professors que han perdut la seva feina per insinuacions de les seves alumnes.
Si ell t'importa com a persona el millor és que sigui la teva fantasia però no la teva realitat. Ell està treballant i tu estàs aprenent, dues posicions molt diferenciades!
Totes i tots hem tingut al profe o la profe guapo o guapa però els límits són clars en aquestes situacions. No voldries estar en una posició inferior a ell, oi?
Una abraçada,
Helena Angel @HelenaAL