Tinc un problema amb la bàscula
Abans estava molt mes prima que ara. He augmentat molt de pes, però ja sé que es normal perquè estic creixent. El cas es que des que em vaig pesar i vaig veure que havia augmentat tants de kilos em sento fatal, tinc por de pesar-me, de pujar a la bàscula. A més, tinc molta moltaa panxa, però no des d'ara, sinó de sempre, i això em fa ser molt insegura a l'hora d'anar a la platja etc.. Puc fer alguna cosa amb l'alimentació per a reduir la panxa?
Moltes gracies per adelantat!:)
Sara Bujalance

Hola!
No hi ha cap manera de reduir o augmentar una part del cos en concret. El millor que pots fer per tenir un bon pes és menjar de forma equilibrada i fer esport. A part d'això, la millor cosa que pots fer per trobar-te bé és intentar mirar-te amb bons ulls i acceptar el teu cos tal i com és, que de ben segur té moltes coses maques, només has de saber veure-les. A vegades ens angoixem pel nostre físic i fem coses com deixar d'anar a la platja per por a que els altres ens vegin, però pensa, primer, que el més probable és que quan vas a la platja la gent no estigui pendent de la teva panxa, sinó de prendre el sol i banyar-se. Segon, el teu físic és cosa teva i ningú té dret a fer-te sentir insegura per com és el teu cos, al que no li agradi que no miri! I per últim, recorda, com molt bé dius tu mateixa, que estàs creixent i és natural i necessari que a mida que vas creixent guanyis pes, un cop t'hagis desenvolupat el teu pes s'estabilitzarà. Un petó!