Ajuda!
Hola,necessito ajuda! No amb sento bé amb el meu cos. No amb puc mirar ni al mirall. Gent del instiitud se'n riuen de mi per el meu físic. I estic una mica futuda perque fa poc els meus pares és van separar.A vegades penso que estic engreixant perquè els meus pares és van separar. També menjo quan no tinc ni ganes...tinc por de que no li agradi a nningú. Tinc 13 anys i encara no me fet cap peto, les meves "amigues" no amb fant molt de cas, per ser com soc. Siusplau necesstio ajuda, necessito ser com les dames.Necessito ser prima! Contesteu siusplau!
Sara Bujalance

Hola Almi_645! Gràcies per compartir amb mi la teva preocupació. Entenc que deus estar passant per una època difícil, la separació dels pares, gent antipàtica de l'institut... tot això pot fer que un se senti realment malament. Però aquests problemes no se solucionen aprimant, se solucionen d'una altra manera: reforçant l'autoestima i l'estat d'ànim. No necessites assemblar-te als demés, necessites ser capaç de valorar-te positivament i veure les coses bones que tens. El millor que pots fer per sentir-te millor és parlar amb els pares i explicar-los com et sents. Potser últimament han estat tan agobiats pels seus problemes que no has pogut parlar amb ells detingudament de com et sents. Parla amb ells, explica'ls com et trobes, el que et passa a l'institut i el que et passa amb el menjar, això de que menges sense gana. Segur que t'escoltaran i faran tot el possible per ajudar-te a trobar-te millor reforçant la teva autoestima. Un petó molt gran!! Ànims!!