MASTURBACIO
QUAN EM MASTURBO SUO MOLTISSIM PER LES NATGES, I TOT EN GENERAL... COM PUC EVITAR DEIXAR HUMIT EL LLOC ON M'ASSEC O M'ESTIRO?
AH I QUAN JA M'HE CORREGU PERO SEGUEIXO MASTURBANT ME, EL SEMEN ES CONVERTEIX EN UNA "ESPUMA". pERQUE?
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Si ets un noi que sues molt, no podràs evitar suar quan et masturbes igual que quan fas esport no pots evitar suar.
Pel que fa a l'escuma, el líquid seminal reacciona amb l'aire, amb l'aigua, amb el paper, amb la roba... en algunes situacions es pot convertir en quelcom més espès, per exemple amb l'aigua, i amb la roba pot endurir-se. Si no et neteges bé amb la primera ejaculació, estàs fent que el líquid seminal que queda reaccioni amb la fricció. Si no t'agrada neteja't bé i segueix jugant si et ve de gust.
Gràcies per utilitzar el consultori.
Helena Angel @HelenaAL