URGENT NO EL SEGUENT!
Hola, tinc 16 anys i vull fer-ho amb un amic meu, si no tenim una relacio i seria el primer cop que ho faig, pero tinc un problema algun dia que m'he masturbat i m'he intentat ficar els dits, al ficarmen un sentia molestia i dos ja no em vaig atrevir, tinc algun problema? tinc por a l'hora de fer-ho per si no entra... que puc fer? graciees!
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. En primer lloc, calmar-te, si estàs decidida a donar aquest pas i tenir relacions sexuals amb penetració, el primer que has de fer és no pensar que t'estàs posant a prova. Si entra bé i sinó poc a poc o un altre dia. Si el primer cop pots sentir molèstia o dolor, no forcis la màquina i si ho heu de deixar a mitges, es deixa a mitges i jugueu amb les carícies i la masturbació per exemple.
No has de forçar res i si un dia no es pot potser un altre dia estarà més tranquil·la i relaxada.
Esperem haver-te ajudat una mica, només un consell més, sobretot utilitzeu preservatiu, ja ho sabeu, per la teva pròpia salut i la seva.
Una abraçada,
Helena Angel @HelenaAL