varies preguntes
Hola
-Quan tenia 7 o 8 anys un dia quan vaig anar al lavabo em va sortir sang, pro no era la regla perque nomes em va pasar un cop. Llavors es posible que per algun motiu sem agués trencat l'himen.
-Jo tinc el llavis vaginals més grans de lo normal i llavors quan vaig amb banyador es nota un vultet i no m'agrada, no hi ha cap forma de que no es noti o almenys es disimuli?
- I per ultim que es més igienic utilitzar un tampó amb aplicador o sense.
Gràcies
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Gràcies per utilitzar el consultori!
-Quan tenia 7 o 8 anys un dia quan vaig anar al lavabo em va sortir sang, pro no era la regla perquè nomes em va passar un cop. Llavors es possible que per algun motiu se m’hagués trencat l'himen.
Segurament si, o senzillament una petita veneta que es petés.
-Jo tinc els llavis vaginals més grans de lo normal i llavors quan vaig amb banyador es nota un bonyet i no m'agrada, no hi ha cap forma de que no es noti o almenys es dissimuli?
Probablement el bony que ens dius el veus tu perquè t'hi fixes, totes les noies tenen bony sinó no tindríem llavis, igual que als nois també se'ls nota bony. No t'amoïnis!
- I per últim que es més higiènic utilitzar un tampó amb aplicador o sense.
Més que una qüestió d’higiene, el tema de l'aplicador és per la comoditat pròpia, és a dir, què t'és més còmode a tu? Utilitzar un tampó amb o sense aplicador? El que per a tu sigui més còmode serà el millor per a tu.
Una abraçada,
Helena Angel @HelenaAL